Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3523604
     Anonym

      Hej,

      Jeg skal en tur til NZ og regner med at skulle køre rundt med bus. Jeg har tidligere rejst med Magicbus, som jeg var godt tilfreds med. Men denne gang kunne jeg godt tænke mig at prøve at komme anderledes rundt. Hvis I har andre ideer/gode erfaringer med bus transport, vil jeg gerne høre om det.
      PS ! Jeg er ikke interesseret i Kiwi expierence..

      Hvis der er nogle, som har erfaring med rundrejse i Australien evt. med greyhound har dette også interesse.

      🙂 Glæder mig til at høre fra Jer.

      #3523753
       apa

        hejsa

        jeg rejste selv med magic bus i NZ da jeg var der, og det synes jeg var super fedt.. Men alternativt kan du jo leje en bil, dog dyrt hvis du er alene…
        Men magic kan varmt anbefales, og udfra hvad jeg hørte fra andre dernede er det også det bedste selvskab og billigste..

        I australien rejste jeg med Greyhound. Det er blot en lang turs bus. Det er nogle lange ture i en alm. bus, men det er jo blot transport.
        Der er også Oz Ecpierence, også transport men med chauffør som guide og de gør også i at arrangere ture mv. (blot den australske udgave af kiwi expierence)

        Igen hvis du rejser med andre kan du leje/køb en bil, det er der rigtig mange der gør.. Det giver lidt frihed men er også lidt mere dyrt.

        God tur 🙂

        #3524470
         Maja85

          Hej!
          Jeg og en veninde rejste med Greyhound, og det var faktisk rigtig godt! Altså det er jo ikke en social ungdomsbus med en masse stive britter som Oz-exp, men man bliver kørt i gode busser frem til det sted man skal uden forsinkelser etc. (hvis I stopper i town of 1770 som er lækker så skal I booke jer videre i god tid ;))

          Hvis I har andre spørgsmål ang. greyhound eller andet så kan I bare skrive…

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account