Jeg har taget den trans-mongolske med Penguin Travels og var helt tilfrds. Der var ikke en eneste ting at klage over. Desuden kan de hjælpe med visum til Rusland, hvortil det er nødvendigt med et par bestilte overnatninger hjemmefra i Rusland for at få visumet. Her kunne Penguin skaffe os et dobbeltværelse i Moskva til ca. 150 kr ialt – meget mindre end hvad man selv kan gøre det for på sovesal…
Desuden var billetten for hele rejsen – og ikke kun til Mongoliet. Mht. DSB, så solgte de ikke billetter til jernbanen i foråret 2002 – men det kan da være, at de er begyndt igen!?
Jeg kan i hvert fald godt anbefale Penguin – måske skulle du, Sune, overveje at bestille billetten direkte fra Penguin i stedet for med mellemled? Både pga. at prisen – måske – bliver billigere – men også hvis andre har haft dårlige erfaringer med de billetter, som Jysk laver. Det er da i hvert fald værd at undersøge.