This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym leisau

Hvis nogen overvejer at tage en tur med den Transsibiriske Jernbane, saa lad vaere med at bestille turen igennem Jysk Rejsebureau. Hvis turen gaar gennem Mongoliet, udsteder de kun billetten indtil Mongoliet og ikke helt til Beijing. Man skal saa ind paa et mongolsk rejsebureau og hente resten af billetten. Det tog os 4 besoeg (2-3 dage), inden vi fik udstedt billetten i Mongoliet. Heldigvis havde vi tid til at vente paa det, men vi moedt flere danskere, som aldrig naaede at faa billetten og maatte finde alternativ transport til Kina.

Anonym stine

Jeg har taget med den transmongolske (Kinesisk tog)man kan også tage den transmankyriske (russisk tog)
    og bestilte rejsen ved DSB hvilket var ret godt. De er også behjælpelige med bestilling af visum til de tre lande (Rusland, Mongolidet og Kina). Hos DSB får man billet helevejen til Kina, men man kan sikkert godt få delt turen op!

Anonym sune

Er der nogen der har taget den transibiriske jernbane med Penguin Travell? Jeg har nemlig hørt at det er dem der sælger rejserne til Jydsk Rejsebureau, så nu bliver jeg da lidt urolig….!??? :-/

Anonym Carina.

Jeg har taget den trans-mongolske med Penguin Travels og var helt tilfrds. Der var ikke en eneste ting at klage over. Desuden kan de hjælpe med visum til Rusland, hvortil det er nødvendigt med et par bestilte overnatninger hjemmefra i Rusland for at få visumet. Her kunne Penguin skaffe os et dobbeltværelse i Moskva til ca. 150 kr ialt – meget mindre end hvad man selv kan gøre det for på sovesal…

Desuden var billetten for hele rejsen – og ikke kun til Mongoliet. Mht. DSB, så solgte de ikke billetter til jernbanen i foråret 2002 – men det kan da være, at de er begyndt igen!?

Jeg kan i hvert fald godt anbefale Penguin – måske skulle du, Sune, overveje at bestille billetten direkte fra Penguin i stedet for med mellemled? Både pga. at prisen – måske – bliver billigere – men også hvis andre har haft dårlige erfaringer med de billetter, som Jysk laver. Det er da i hvert fald værd at undersøge.

Anonym Margrethe

hej. Tænker på at tage turen, men hvor meget koster det ca??

Anonym Kenneth

Kor monge er det plass til på toget??

Anonym Kenneth

Kor monge er det plass til på toget??

Anonym Milo

hej.. hvorledes kan man få biletter til den transirbiriske jernbane? Jeg skal på en blaffertur til Asien og tænker på at tage toget hjem!

Anonym jan

jeg tag også toget hjem til din mor

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account