Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3500531
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200033 bbp-reply-position-1 odd post-3500531 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     leisau

      Hvis nogen overvejer at tage en tur med den Transsibiriske Jernbane, saa lad vaere med at bestille turen igennem Jysk Rejsebureau. Hvis turen gaar gennem Mongoliet, udsteder de kun billetten indtil Mongoliet og ikke helt til Beijing. Man skal saa ind paa et mongolsk rejsebureau og hente resten af billetten. Det tog os 4 besoeg (2-3 dage), inden vi fik udstedt billetten i Mongoliet. Heldigvis havde vi tid til at vente paa det, men vi moedt flere danskere, som aldrig naaede at faa billetten og maatte finde alternativ transport til Kina.

      #3500556
       stine

        Jeg har taget med den transmongolske (Kinesisk tog)man kan også tage den transmankyriske (russisk tog)
        og bestilte rejsen ved DSB hvilket var ret godt. De er også behjælpelige med bestilling af visum til de tre lande (Rusland, Mongolidet og Kina). Hos DSB får man billet helevejen til Kina, men man kan sikkert godt få delt turen op!

        #3500794
         sune

          Er der nogen der har taget den transibiriske jernbane med Penguin Travell? Jeg har nemlig hørt at det er dem der sælger rejserne til Jydsk Rejsebureau, så nu bliver jeg da lidt urolig….!??? :-/

          #3500798
           Carina.

            Jeg har taget den trans-mongolske med Penguin Travels og var helt tilfrds. Der var ikke en eneste ting at klage over. Desuden kan de hjælpe med visum til Rusland, hvortil det er nødvendigt med et par bestilte overnatninger hjemmefra i Rusland for at få visumet. Her kunne Penguin skaffe os et dobbeltværelse i Moskva til ca. 150 kr ialt – meget mindre end hvad man selv kan gøre det for på sovesal…

            Desuden var billetten for hele rejsen – og ikke kun til Mongoliet. Mht. DSB, så solgte de ikke billetter til jernbanen i foråret 2002 – men det kan da være, at de er begyndt igen!?

            Jeg kan i hvert fald godt anbefale Penguin – måske skulle du, Sune, overveje at bestille billetten direkte fra Penguin i stedet for med mellemled? Både pga. at prisen – måske – bliver billigere – men også hvis andre har haft dårlige erfaringer med de billetter, som Jysk laver. Det er da i hvert fald værd at undersøge.

            #3501399
             Margrethe

              hej. Tænker på at tage turen, men hvor meget koster det ca??

              #3501874
               Kenneth

                Kor monge er det plass til på toget??

                #3501875
                 Kenneth

                  Kor monge er det plass til på toget??

                  #3502575
                   Milo

                    hej.. hvorledes kan man få biletter til den transirbiriske jernbane? Jeg skal på en blaffertur til Asien og tænker på at tage toget hjem!

                    #3507147
                     jan

                      jeg tag også toget hjem til din mor

                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

                    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                    Log in with your credentials

                    or    

                    Forgot your details?

                    Create Account