This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym k-svendsen

Hej alle
    Vi er to fyre paa vej jorden rundt, tjeck vores hjemmeside ( http://travel.levitation.dk ) og skriv endelig i vores gaestebog hvis i har spoergsmaal til nogle af de steder vi har vaeret, eller hvis i har nogle gode raad til hvad vi bare skal se nogle af de steder der ligger foran os…

Anonym none

Hej Kristian og Daniel!
    Jeg vil foreslå jer to ting: at I ser Victoria Falls (vandfald) ved byen af samme navn i det nordvestlige Zimbabwe ved den Zambianske grænse. Jeg har selv set Victoria Falls. Jeg synes disse vandfald er et storslående og enestående syn. Derudover vil jeg anbefale, at I tager på safari fra Victoria Falls. Det er også en meget stor oplevelse (egen erfaring). Jeg kan se i atlasset, at man ikke kan komme med tog fra Jahannesburg til Nairobi, men med tog fra Johannesburg til Lusaka (Zambias hovedstad). På denne jernbanestrækning ligger Victoria Falls.
    Hej fra Jesper

Anonym none

Hej Kristian og Daniel!
    Da jeg var i Zimbabwe var der én af dem jeg var på tur med som skulle betale mere for hotelopholdet end os andre bare fordi han opgav sin vestlige hjemadresse (New Zealand).
    Hej fra Jesper

Anonym none

Hej Kristian og Daniel!
    Den tid, som I kommer til Afrika er der meget varmt (ikke overvældende varmt) og det er ca. en måned før tørtiden slutter. Det førnævnte gælder Zambia. I den sidste halvdel af november kan der godt være køligt om aftenen i Zambia. (egne oplevelser)
    Hej fra Jesper

Anonym none

Hej Kristian og Daniel!
    Her er et link http://www.awo.dk/ hvor I kan hente inspiration til jeres rejse.
    Hej fra Jesper

Anonym louise

hej skat jeg savner dig kys hvorgan har du det

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account