Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3506123
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200029 bbp-reply-position-1 odd post-3506123 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     k-svendsen

      Hej alle
      Vi er to fyre paa vej jorden rundt, tjeck vores hjemmeside ( http://travel.levitation.dk ) og skriv endelig i vores gaestebog hvis i har spoergsmaal til nogle af de steder vi har vaeret, eller hvis i har nogle gode raad til hvad vi bare skal se nogle af de steder der ligger foran os…

      #3506129
       none

        Hej Kristian og Daniel!
        Jeg vil foreslå jer to ting: at I ser Victoria Falls (vandfald) ved byen af samme navn i det nordvestlige Zimbabwe ved den Zambianske grænse. Jeg har selv set Victoria Falls. Jeg synes disse vandfald er et storslående og enestående syn. Derudover vil jeg anbefale, at I tager på safari fra Victoria Falls. Det er også en meget stor oplevelse (egen erfaring). Jeg kan se i atlasset, at man ikke kan komme med tog fra Jahannesburg til Nairobi, men med tog fra Johannesburg til Lusaka (Zambias hovedstad). På denne jernbanestrækning ligger Victoria Falls.
        Hej fra Jesper

        #3506130
         none

          Hej Kristian og Daniel!
          Da jeg var i Zimbabwe var der én af dem jeg var på tur med som skulle betale mere for hotelopholdet end os andre bare fordi han opgav sin vestlige hjemadresse (New Zealand).
          Hej fra Jesper

          #3506131
           none

            Hej Kristian og Daniel!
            Den tid, som I kommer til Afrika er der meget varmt (ikke overvældende varmt) og det er ca. en måned før tørtiden slutter. Det førnævnte gælder Zambia. I den sidste halvdel af november kan der godt være køligt om aftenen i Zambia. (egne oplevelser)
            Hej fra Jesper

            #3506132
             none

              Hej Kristian og Daniel!
              Her er et link http://www.awo.dk/ hvor I kan hente inspiration til jeres rejse.
              Hej fra Jesper

              #3508898
               louise

                hej skat jeg savner dig kys hvorgan har du det

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log in with your credentials

              or    

              Forgot your details?

              Create Account