Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3504377
     davidtordrup

      Er der nogen der kan anbefale nogle gode og billige tur arrangører i Peru og Bolivia? Vi rejser på backpackermanér og har altså ikke råd til at give de mange hundrede (eller tusinder) af dollars det koster mange steder at komme på en uges trekking :p
      Vi er interesseret i natur, dyreliv, ture i bjergene og regnskoven, kort sagt alt hvad man tager til Sydamerika for :o) Skriv meget gerne med råd og forslag…

      Mvh David

      #3504383
       jacobw

        Hvis i vil have jeres ture arrangeret kan det garrenteret goeres billigst paa selve stederne, hvor i dels kan prutte jer frem til de bedste priser og hoere fra andre rejsende om kvaliteten af de forskellige turarrangoerer.

        Jeg sider selv i Bolivia og kan kun sige at i bare kan glaede jer. Fantastisk land!

        Hvad end i finder ud af maa i have en rigtig god tur!

        #3504382
         di83

          Hej,

          jeg har selv lige vaeret i Bolivia og Peru, men har ikke gjort saa meget ud af at trekke. Dog er jeg er sikker paa, at i kan arrangere mange ture paa egen haand. I skal bare investere i et telt ( hvis i ikke har det) og saa afsted. En ting i skal goere selvom det koster en del penge er at gaa inkatrailet. Det er en fantastisk smuk tur, og virkelig alle pengene vaerd.

          Har laest din profil og kan se, at du har overvejet Galapagos. Jeg er lige kommet hjem derfra, og det var bare saa fantantastisk. Det koster mange kroner og oerer, men du vil ikke fortryde det. Det er jeg sikker paa!!!

          Skriv hvis du har nogle spoergsmaal.

          Dianna

          #3504410
           vovedrengene

            Vovedrengene….

            Jo i kan bare goere lige som os, det kan goeres ufatteligt billigt.. i kan laese alt om det paa: http://www.vovedrengene.jubiiblog.dk

            Der er ogsaa info om andet lir i Bolivia, der kommer ogsaa info om Peru inden laenge!..

            God rejse drengen

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account