This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Victor

Hej med jer!

Jeg søger som sådan ikke partnere og god råd, men omvendt vil jeg gerne tilbyde dem!
    Mit navn er Victor, 25 år gammel, og fra København. Jeg har siden min første tur til Nepal i starten af 2015 været dybt forelsket i dette land og hvad det har at byde på. Jeg har rejst en del i landet, har trekket en del i de fantastiske Himalaya-bjerge og prøvet et hav af forskellige ‘adventure-activities’. Af gode grunde har jeg fået opbygget mig et stort netværk I Nepal og har planer om i fremtiden at promovere og arbejde her på fuld tid. Jeg er i Nepal indtil 1. november i denne omgang.

Jeg skriver dette indlæg for forhåbentlig at inspirere flere danskere til at pakke rygsækken og drage mod et af de mest natur- og kulturrige lande i verden.
    Som mange ved blev landet ramt af et enormt jordskælv i april 2015, hvilket desværre har fået mange vestlige turister til at springe Nepal over som destination på deres rejser – primært pga. negativ eller skræmmende medieomtale der mildest talt har været misvisende (senest med oversvømmelser i 2017).

Hvis mit opslag vækker en nysgerrighed så kontakt mig gerne og spørg om alt imellem himmel og jord – dog helst noget omkring Nepal!

E-mail: Rolighed92@gmail.com

Kærlig hilsen Victor!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account