Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3545163
     Odacee

      Synes jeg ville sende jer der skal til byen Trinidad på Cuba og leder efter indkvartering.

      Jeg fik den bedste service og fik anbefalet det bedste hostel (nærmest hotel) – disse hostels kaldes for “Casa Particular” og findes overalt på Cuba. Ikke alle har lige høj standard – men tror hostels på denne side har de bedste – og til samme pris som andre.

      Book jeres Trinidad indkvartering på denne side

      http://cuba-hostales.com/

      – kan varmt anbefales

      God fornøjelse hvis I skal til Trinidad

      #3545178
       Claus

        Hej Quest

        Det kommer lidt an på hvad du ønsker…

        Kender 4 brødre derovre som kan give dig en dykkeroplevelse som få ved koralrevet. Der er alt fra muræne, barracuda, hummere, krabber (store) og lækre lækre fisk. Du kan overnatte på “farmen ved koralhavet” hvis du har lyst til det.

        Jeg skal selv derned igen nu på torsdag og en måned frem – og igen sammen med min søn på 11 til sommer. Vi tager afsted 1.ste juli og en måned frem. Han skal bo på Farmen og dykke hver dag 🙂

        Claus

        #3545177
         y

          Tak skal du have. Jeg skal der over i 4 uger her til sommer. Andre gode fif??

          #3545411
           Claus

            Lad være med at booke gennem rejseselskabet er mit bedste råd.

            Du kommer til at betale 25-30 CUC pr. overnatning + måske en fortjeneste til selskabet.

            Nu er det absolut ikke højsæson i august – kun et lille europæisk peak grundet sommerferien – så skriv til Cuba-Hostales eller gå rundt når du ankommer – så kan du sikkert finde noget godt og billigt.

            God rejse og god fornøjelse.

            C

            #3545407
             Rasmus

              Hejsa

              Jeg skal også afsted til Trinidad, Cuba, i en måneds tid i august for at tage noget spansk undervisning. Ved I om det kan betale sig at vente med at købe et “Casa Particula” dernede, eller om man bare kan gøre det på forhånd via rejsebureauet?

              Mvh. Rasmus

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account