This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jabbi

Er det muligt at rejse til Tulum/cancun i september, eller er der for meget regn til at det kan svare sig. Eller er det måske ligefrem orkan-sæson. Jeg flyver nemlig til mexico i september og vil gerne hurtigst muligt til stranden. Helst et sted hvor man kan snorkle osv. Hvis tulum og cancun er udelukket, hvor kan man i så fald rejse hen i september for at snorkle og svømme?

Mvh Jabbi

Anonym Anonym

PS: Lige et side spørgsmål – er Belize virkelig så dyr, som alle går og siger. Jeg mener, det er vel ikke dyrere end i mexico. Kan man ikke stadig med lidt økonomisk sans, leve for omkring 150 kr om dagen?

Anonym Anonym

Hej.
    Jeg har lige været til et foredrag om mexico og Belize. Fyren der holdte foredraget fortalte at mexico er det billigste og Belize er en smule dyrere. Men, stadig så man kan leve nogenlunde billigt.

Hilsen M.

Anonym solskinsglad

Orkansæsonen sætter først rigtigt ind i oktober. Belize er dog ikke så hårdt ramt af orkaner, da landet ligger i ly af Guatemalas bjerge (jeg er ikke sikker på, om det også gør sig gældende i den nordlige del af landet, jeg kender kun den sydlige del, da jeg bor lige på den anden side af grænsen i Guatemala). Jeg har hørt mange gange, at Belize er dyrt, og det er også ganske rigtigt, hvis man som jeg har vænnet sig guatemalansk økonomi. Derimod tvivler jeg nu på, at det er så meget dyrere end Mexico, for jeg har mødt flere mexicanere, der rejser til Belize for at handle (på samme måde som danskere tager til Tyskland).

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account