This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Schalde

Vi har fået et tilbud fra Jysk på en 3-dages tur fra Alice Springs til Ayers Rock, hvor vi skal se Ayers Rock, The Olgas og Kings Canyon. Det er med overnatninger i telt og med en tur til en kamelfarm inkluderet. Det lyder alt sammen meget godt, men prisen er ca. 2300 pr. person, hvilket vi synes er lidt dyrt for kun to overnatninger.

Er der nogle, der har erfaringer med at finde lignende ture dernede? Er det nemt nok – og til hvilken pris?

Anonym Sussie

Hej 🙂 Jeg vil sige, at I altid kan spare penge, hvis I bestiller turen, når I kommer frem.. Når I ankommer til Alice Springs er der massere af selskaber med helt samme tur.. Bestil den i Alice Spings eller ring til et sted der, da I så slipper for “ekstra” betaling/gebyr. Jeg rejste med Annies Place (Hostel – Tjek nette for hjemmeside :-)) i Alice Springs, hvor man kan bo og turen går derfra + retur.. Det var min fedeste tur i AUS, så jeg kan klart anbefale dem 🙂

Anonym Anonym

Hej i kunne jo også selv leje en bil nogle dage, man kan overnatte på camping eller hotel ved både Ayers Rock og Kings Canyon, og så har i lidt mere frihed, men jeg ved ikke hvad prisen ville være…

Anonym Schalde

Vi er ikke rigtig interesserede i at leje bil, da vi i forvejen har brugt penge på buspas (og lejer bil i New Zealand).

Vi har cirka fire dage i Alice Springs, inden vi skal videre.
    Andre, der kender til gode/billige ture til Ayers Rock, Kings Canyon og The Olgas?

Anonym Nikolaj Kjølby

Prøv Adventure Tours:-) de er rimlig seriøse..

Anonym Mia.Kjær

Hej:)… Nu skla jeg rejse med greyhound bus pas fra Sydney til Cains i maj næste år.. Men vi kunne godt tænke os at runde ayers rock, hvilket jo ikke lige er på vosres rute… Men hvor er det bedst at flyve fra og til?? Vi skal være i Cains 1 maj og vi rejser op langs kysten, da vi skal hjem derfra.. Vi vil jo gerne se så meget som muligt, men det begrænser dte lidt at vi ku har en månede.. Så hvad er bedste at spring over?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account