This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SHN

Jeg skal være i Australien i ca. 2 måneder, hvor jeg bl.a. skal arbejde som vinduespudser for min onkel (og modtage løn af ham – kan muligvis gøres sort, hvis nødvendigt). Men jeg kunne også godt tænke mig, at arbejde andre steder. Vil i anbefale at lave et arbejdsvisum eller et turistvisum?

Som jeg har forstået det, kan man kun få et arbejdsvisum en gang i sit liv og det koster omkring 1000-1200 kr. at lave. Og, at man kan arbejde for et turistvisum dog kun imod husly og mad – Er dette korrekt?

Er der nogle der har prøvet at rejse med et turistvisum og set hvordan arbejdsgiverne i Australien reagere på det? Er det muligt at få jobs?

Tak på forhånd!

Anonym Pia

Jeg er næsten sikker på, at det ikke er tilladt at arbejde i Australien på et turistvisum, også selvom det kun er for mad osv.
    Jeg var i Sydney i 6 mdr på et arbejdsvisum, og alle de steder jeg søgte job spurgte de om at se mit visum. Så jeg kunne godt forestille mig, at du ville få svært ved at få job på et turistvisum….

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account