This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DenNysgerrige

Hej!

Jeg håber på at der sidder nogle derude der vil dele ud af deres erfaringer med rejser til usa.
    Jeg har rejst 4 gange til usa siden sidste år, er for nylig kommet hjem efter 3 måneder på visa waiwer. Jeg opdagede til min store ærgelse da jeg kom hjem, at jeg har overskredet mit visa med 2 dage:,( jeg blev syg og måtte lave min billet om og det gjorde jeg så i god tro om at jeg stadig havde nogle dage at løbe på, jeg tænkte 90 dage = 3 md. dooh! men hvorom alting er, så vil jeg høre om der er nogle som ved om det er muligt at “waiwe” de 2 dage? eller jeg forvist til et B2 resten af mine dage?

Mit næste spørgsmål: Er der nogen som har erfaringer med at ansøge om et B2 turistvisum? Hvor lang tid tager hele processen? Hvilke specifikke dokumenter vil de se? Hvad spørger de om? Hvor mange penge mener de man bør have til et 2 måneders ophold? Er det svært at få?
    Mange spørgsmål… håber der er nogle derude der har været igennem møllen og har nogle tips og erfaringer de vil dele ud af, jeg tager imod med kys hånd!

Anonym Claus

Så vidt jeg har kunnet læse på den amr ambassades hjemmeside, skal du have et visum, fordi du har overskredet dit visa-waiver med 2 dage.

Det koster 750,- og tager ca 5 dage.

Læs mere på: http://denmark.usembassy.gov/non-immigrant_visas.html

Eller ring…

mvh
    Claus

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account