This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym meretesc

Hejsa,

Jeg har tænkt mig at rejse tværs over usa alene her til sommer. Planen er, at jeg starter i New York og ender i Los Angeles via en sydlig rute. Jeg er derfor igang med at undersøge, hvad der vil være nemmest/bedst mht til transport, overnatning osv.

Jeg har undersøgt både Amtrak og Greyhound, men jeg synes, at det er lidt svært at få et godt overblik – specielt på priserne.
    Jeg ved, at det som udgangspunkt er bedst at leje/købe bil i usa, men det bliver desværre lidt for dyrt, når jeg rejser alene. Samtidig vil det vel også være nemmest at møde nogle andre rejsende, hvis jeg tager andre former for transport. Jeg har også overvejet at tomle, men eftersom jeg er kvinde og 23 år, så er jeg blevet frarådet det.

Er der nogen som har nogle erfaringer og gode råd, som de gerne vil dele med mig.
    på forhånd mange tak.

KH Merete

Anonym Kiaveise

Hej..

vil helt klart råde dig til og leje bil, ved godt det er lidt dyrt når man er alene, men du kan komme ud og se nogle ting i yder punkterne som du ikke kan med geryhound eller amtrak..
    har været der ovre i 3mdr for snart 3 år siden og skal igen der over i 2 mdr til juli..

Anonym andrea

Greyhound kommer du ud i de små byer og det på sin vis fedt at se det hele, men tager altså lang tid og hvis du vil have lidt ud af turen så lej en bil, det får du mest ud af! Boede derover og kørte rundt med bil bagefter og det var det bedste!! min veninde tog Greyhound og det var meget overfladisk det hun så!! 🙂
    men kommer jo an på hvor lang tid du har!!
    god tur!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account