This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Er der nogen herinde, som har erfaring/er med Tyrkiet Eksperten?
    Mvh. Jesper

Anonym Jesper Jensen

Hej Jesper

Tyrkiet Eksperten er et af de store charter selskaber og de sender masser af tilfredse rejsende afsted hvert år.

Jeg har selv rejst med dem og forholdene var fine. Guiderne var snotdumme, men dem skulle vi nu heller ikke bruge.

Tyrkiet Eksperten har utroligt mange sager i Rejseankenævnet (cirka 50 årlige tror jet), men retter sig også efter nævnets kendelser.

Anonym none

Hej Jesper Jensen!
    Har du rejst med ONUR AIR?
    Mvh. Jesper

Anonym Jesper Jensen

Onur Air er Tyrkiet Ekspertens flyselskab. Jeg er ikke sikker,men jeg tror det er samme ejer.

De er sikre nok – alle danske charterbureauer bliver jævnligt tjekket.

Anonym none

Ifølge dette link http://www.tyrkieteksperten.dk/tyrkieteksperten.htm ejes ONUR AIR af TEN-TOUR. Flyselskabet har adresse i Tyrkiet.
    Mvh. Jesper

Anonym Thomas

Onur Air har landingsforbud i bla. Tyskland pga. for dårlig sikkerhed.

Jeg vil helt klart IKKE anbefale at flyve med dem!!!

Anonym none

Hej Thomas!
    Er du sikker på at Onur Air har landingsforbud i Tyskland pga. for dårlig sikkerhed når Tyrkiet eksperten benægter at det har noget med sikkerheden, at gøre ifølge dette link http://www.tyrkieteksperten.dk/tyrkieteksperten.htm ?
    Mvh. Jesper

Anonym none

Hej allesamme!
    Tak for jeres svar.
    Mvh. Jesper

Anonym mvh kurt

hey alle sammen jeg har rejst med onur rejse 6 gange og der var ikke noget dårligt de havde gode service og det var os en god tur. deres sikkerhed har jeg ikke noget tvivl om tyrkieteksperten har noget meget langt med sikkerhed osv. Turkish airlines er meget bedre men det kommer os an på hvordan flyet er… de 6 gange jeg skulle rejse var de nye fly.. har intet mod tyrkiets fly selskaber.. anbefalder dog dem haha.. mvh kurt

Anonym mvh kurt

hey alle sammen jeg har rejst med onur rejse 6 gange og der var ikke noget dårligt de havde gode service og det var os en god tur. deres sikkerhed har jeg ikke noget tvivl om tyrkieteksperten har noget meget langt med sikkerhed osv. Turkish airlines er meget bedre men det kommer os an på hvordan flyet er… de 6 gange jeg skulle rejse var de nye fly.. har intet mod tyrkiets fly selskaber.. anbefalder dog dem haha.. mvh kurt

Anonym mvh kurt

Anonym mvh Linda

Til kurt..Er deres flyve nye? giver os ret min farfar siger det samme..han syntes meget godt om dem.. skal os rejse sommer..

Anonym peter

Hej, jeg har fløjet med Onur Air sidste sommer, INGEN problemer. Vi fløj også med mærsk Air i 2005, det var godt nok dårligt, ingen service overhovedet.

Anonym peter

Hej, jeg har fløjet med Onur Air sidste sommer, INGEN problemer. Vi fløj også med mærsk Air i 2005, det var godt nok dårligt, ingen service overhovedet.

Anonym Flemming

Vi har nu 4 eller 5 gange fløjet med Onur Air til Tyrkiet med Tyrkiet eksperten og har aldrig oplevet problemer. Det her er jo også noget der kan ske for andre selskaber.. Hvad med SAS??? Og de flyver da stadig..Så længe det varer med deres regnskaber..

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 30 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account