Dette emne er tomt.
-
ForfatterIndlæg
-
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 2561. maj 2008 kl. 6:46 #3525064
class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200020 bbp-parent-topic-3507233 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3525064 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">FlemmingVi har nu 4 eller 5 gange fløjet med Onur Air til Tyrkiet med Tyrkiet eksperten og har aldrig oplevet problemer. Det her er jo også noget der kan ske for andre selskaber.. Hvad med SAS??? Og de flyver da stadig..Så længe det varer med deres regnskaber..
til piloten hvis det var en airbus der landede i går, i tyrkiet så skulle du nok finde dig et andet job.
Ro på.
De er sikre nok.
Pressen har bare en sensationslyst af en anden verden. Onur Air ejes ikke af Tyrkiet Eksperten. Tyrkiet Eksperten er blot kunder hos Onur Air der ialt har 24 flyvere. Flyet der lavede en ‘teknisk landing’ igÃ¥r var af typen Airbus A321 – en af verdens sikreste og avancerede flyvemaskiner. Jeg ved det, for jeg flyver den selv.
Ha en god sommer !
Halløjsa alle
Skal flyve den 8/6-08, med onur air, for 2. gang.
1. gang i feb.06, til antalya (alanya, hotel blue star, all inclusive ialt 1700,- pr pers) Flyet, airbus md, lidt ældre men fint. Personalet, tyrkisk, ikke alt for godt engelsk talende, men fik fordelt pladserner (der var masser) og kunne bare flytte for at få bedre benplads.
Mellemlandede i milas lufthavn. Hvor de skiftede et dæk, der nok var punkteret under landingen.
Lufthavns personalet lavede “ged” idet de begyndte at blande passagerene til kastrup, antalya og ja køln sammen…(ikke onur air’s fejl)
Men dækket var dyrt nok til at det skulle med lasten/baggagerummet med videre.
Hjemturen ikke de store problemer.
Jeg kan godt forstå de passagerer der var på det fly der nødlandede i maj. Mener bestemt at stewarder og stewadesser kan uddannes bedre, også i “engelsk”.
Men ikke detstod mindre; købt ny billet, Mamaris, seven hotel, all inclusive 1150,- (billigt)
Så sætter min datters, kæreste og eget liv på “spil” for en forhåbentlig sikker hjemvenden på søndag 8 dage, efter en dejlig ferie!
Held og lykke der ude…
Halløjsa igen…
Havde en fed ferie, i hørte jo heller ikke om et styrtet fly, vel?
1150,- ialt 3950,- inkl forsikring. Fin ferie!
små skønshedsfejl men fin fin, gør det gerne igen, kæresten var lidt lunken men vil gerne næste gang.
Onur Air er godt nok til prisen men ingen tvivl om at Turkish Airlines er meget bedre, men hvis man vil slippe 4000kr for en retur billet til Istanbul.
hej
skal med tyrkiet eksperten for 3. gang nu til oktober, ja der er mangler men du får jo ikke alt for 25 øre vil man have mere luksus, må man vel også forvente at skulle betale noget mere.
Flyet var noget gammelt skrammel og fly personalet kunne ikke snakke engelsk, og hotel maden var rigtig dårlig, men det var mangler der var til at føle på da vi ikke gav ret meget for rejsen, servicen fra selskabet fejlede ikke noget, selve hotellet og opersonalet var super.
Mariann
Jeg har kun brugt Tyrkiet Eksperten en gang, men vil stadig gerne udtale mig om både selskabet, hotellet, guiderne og Onur Air.
Min bror anbefalede dem; han har brugt dem flere gange. Jeg havde et budget på 8.000 kr. til en uges ferie i januar 2008 for to personer, og Tyrkiet Eksperten (TE) var de eneste, der havde en pris der ku klares for det beløb.
Vi boede i Alanya på Vega Star og vi NØD det! Godt personale, fantastisk mad og enorm lækker lejlighed! Ja, det var ikke luksus – men det betalte vi jo heller ik for.
Guiderne var rare og vidste hvad de talte om.
Men Onur Air er det, der kunne gøre, at jeg ikke ville rejse med TE igen.
Jeg er ikke ‘nybegynder’ når det kommer til at rejse; min far havde rejseselskab. Jeg har fløjet i små fly (fem sæder pr. række), alm. fly (seks sæder pr. række) og større fly (otte sæder pr. række) til steder så forskellige som Island og Ibiza, og jeg har oplevet godt og skidt.
Turen til Antalya med Onur Air var egentlig okay. Men hjemturen var ubehagelig.. Motorerne lavede lyde, jeg aldrig har hørt komme fra flymotorer før, og det virkede som om flyets fart var meget ustadig – det virkede flere gange som om der pludselig blev speedet op, hvor motoren larmede på den der sære måde, hvorefter flyet fløj mere roligt igen, men stadig med uvanlige brummelyde.
Min veninde fandt sig en kæreste dernede, og da hun tog derned for at besøge ham først i juli i år valgte hun et andet, lidt dyrere selskab for at slippe for Onur Air. Og jeg forstår hende godt.
Onur Air er ligeså sikkert som Turkish Airlines, men de er lidt dyrere ( lidt bedre service )
som sagt ingen problemer med de tyrkiske fly.
det skal ogå siges at de tyrkiske selvskaber er en af Europas sikreste..
Turkish Airlines er slet ikke det sammen som ONUR AIR, Turkish airlines er et 4 stjernede flyselskab derimod SAS med kun 3. http://www.airlinequality.com
jeg har selv fløjet med alle tre pluds mærsk airlines, Turkish airlines klart det bedste, men også meget dyrere.
Vi med Onur Air københavn – Izmir d. 5sep 2008, der var intet galt untagen en rimelige hård landing i København, (men behøves ikke at være kaptians skyld)
men Onur air var meget billig, og der er fuldt på højde med Ryan Air, og man kan heller ikke for vente ret meget når man betaler 1500kr billet tur-retur, iforhold til Turkish airlines 4500kr billet tur-retur
Det er det værste selsskab, jeg nogensinde har rejst med. dårlige guider, hoteller på -1 aka 3+ i deres. forsinket fly på 4-9 timer. bed bugs, dårlig mad på hotellet osv. 1 og sidste gang jeg er med dem. det var på en ferie til mamaeris. undgå deres egen tulipan hoteller, især seven.
deres rejseforsikring dækker ikke i danmark, da de mener de operere under england, hvilke ikke er lovligt! har vundet en sag i forsikringsankenævnet.
Det jeg synes om Onur Air at de har dårliget service, men flyver fint, man flyve så skulle man med Turkish Airlines eller Pegasus Airlines.
Vi har rejst fløjet med Onur Air alle de gange vi har været med Tyrkiet Eksperten og det har været ganske tilfredsstillende. Deres fly er ligeså gode som hos andre selskaber, men af en eller anden grund, skal der altid hakkes på alt hvad der har med Tyrkiet eksperten at gøre.
jeg har rejst med dem mange gange, og kan klart anbefale dem
Da jeg selv har lejlighed i Tyrkiet har jeg fløjet med utallige gange. Lad mig lige slå fast ud af de 30 x jeg har fløjet med Tyrkiske selskaber har jeg aldrig oplevet noget der er asnderledes end et dansk selskab. I mange tilfælde er servicen bedre.
Tag trygt afsted der er hverken grise eller geder ombord. ha ha Kirsten
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.