This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym carolinep

hej alle…
    syntes bare lige at alle i andre skulle vide hvordan de behandler deres gæster på koala resort i airlie beach i australien. mig og min kæreste fik låst vores backpacks inde i et sikkerhedsrum, som vi oveni købet betalte for, da vi skulle på sejltur, og da vi kom tilbage var de stjålet. personalet på hostlet tog ikke noget ansvar og var utrolige dårlige til at håndtere hele situationen. måske fordi de allesammen selv var backpackere. ingen loyalitet eller ansvarsfølelse og det er netop fra dem at man skulle tro man fik opbakning. manageren løj til og med overfor politiet!! de andre koala resorts er super gode, pånær i airlie beach. vær sød at sige det videre, for de fortjener helt klart ikke deres gæster!

Anonym none

Jeg er ked af at høre hvad der skete med jeres tasker.. kæft nogle røvhuller.. skal til Au om en måneds tid og skal nok undgå dem, og brede den dårlige service om dem videre til dem man nu møder..

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account