This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Luisekv

Hej, Jeg har oplevet ligende problemer, og har ikke kunne oprette indlæg de sidste par dage. Jeg har skrevet til “Backpacker Planet” vedr. problemet, men har desværre ikke hørt derfra endnu. Mit indlæg er derimod ikke oprettet ligesom jeres, selvom jeg har forsøgt utallige gange. Alligevel kan jeg godt besvare andres indlæg.. det er meget mærkeligt.. Håber at man finder en løsning på dette inden længe. Mvh. Luise

Anonym Anders Dyhr

Har desværre haft lidt problemer med vores computer så hver gang vi har trykket opret indlæg har den ingen respons givet, hvilket har resulteret i at vi har oprettet 3 af det samme indlæg! Vi har ikke kunnet finde en funktion der har kunnet slette vores tidligere indlæg så håber på at en admin kan være os behjælpelige med at fjerne de overflødige indlæg, plus dette.

Undskyldninger herfra,
    Rune og Anders

Anonym Anders Dyhr

Prøv at trykke på enter lige efter du har “udfyld tekst fra billede pga. spam problemer”. Men lad vær’ med at trykke mere end en gang, ellers får du bare indlægende op flere gange – ligesom os… held og lykke

Anders og Rune

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account