This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym OlafFO

Jeg skal så til USA den 1 okt. 09.

Men nu med denne influenza A ved jeg ikke.
    Måske tager jeg alligevel.

Ekstra bladet skriver i dag at

“Antallet af H1N1-tilfælde i USA fordoblet”

“Med 392 bekræftede tilfælde af H1N1, der blev kendt under navnet svineinfluenza, er Illinois den delstat, der er hårdest ramt. Derefter kommer Wisconsin med 240 tilfælde, New York med 174 og Arizona med 131 tilfælde.”

2 af de stater som jeg skal til + california.

Nu er det godt nok mange måneder til oktober og situationen kan blive bedre, men også værre, men alligvel hvad synes i man skal gøre ?

Jeg kan nok ikke få min billetter tilbage betalt, da det var de billigeste billetter jeg fik. 5500 kr. fra København – New York…. San Fransisco – Auckland – Sydney. (Australien hvor jeg skal være 6-12 mdr.) og de er købt online.

Nogle råd hvad ville i gøre ?

Tak

Anonym Anonym

Jeg ville slå koldt vand i blodet hvis jeg var dig. 7 mennesker er døde af svineinfluenzaen ind til videre. 1000 mennesker døde af helt almindelig inflenza i januar. Mener du at du har et helbred der gør at du kan overleve en almindelig influenza, kan du også overleve svineinfluenzaen, som ikke er nær så alvorlig som den almindelige. Ældre mennesker og folk med stærkt nedsat immunforsvar dør af den slags.

God tur.

Anonym Anonym

Jeg ville tage afsted! Men du kan næsten kun selv bedømme hvor bange du er for det. Men jeg ville ikke tvivle! God tur 🙂 Og nyd Australien det er fedt. Kan se du også skal flyve til Auckland, men kan ik se om det bare er et layover, vil anbefale dig at se NewZealand også, det er meget bedre end Australien efter min mening. Og glem ik at bungee jumpe i Queenstown, Nevis, 134 m. (40m er for wimps)
    🙂

Anonym KamillaR

Jeg har lige været i Arizona og Californien – ja faktisk også mexico og canada (to andre lande som også er ramt af H1N1) i sommers.. Og der er bestemt ikke noget at frygte. Tag du bare afsted med ro i sindet. Influenzaen er jo ikke anderledes end en almindelig en – og er du bare lidt fornuftig med hygiejne så skulle der bestemt ingen fare være..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account