Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3538977
     none

      Er der slet ikke nogen skal skal rejse rundt i USA 3 måneder næste år ?

      #3538987
       Catharina

        Hvornår har du tænkt dig at tage afsted fra Danmark? 🙂

        #3538988
         none

          Maj eller Juni 2012 🙂

          #3538997
           Nikdo

            Hvordan havde du forstillet dig at rejsen skulle forgå? Roadtrip?
            Hvad er dit Budget? 🙂

            #3539006
             none

              jeg søger kun en kvindelig rejsepartner, da jeg har kæreste.. Jeg forestiller mig en roadtrip, budget skulle gerne ligge på 80.000 🙂

              #3539051
               Marion Andersen

                Hvis du søger selskab i USA skulle du overveje frivilligt miljøarbejde i USA, sammen med andre deltagere fra hele verden. se http://www.exis.dk

                #3539816
                 RikkeDamgaard

                  Hej jeg søger også selv en rejsepartner til USA, vil også gerne rejse til maj ca. dog er en budget på 80.000 alt for meget for mig 🙂 men du kan prøve at tjekke ud hvad jeg har skrevet omkring min rejse. så kan det være vi kan finde en mellem vej, eller rejse sammen noget af tiden.

                  Hilsen Rikke

                  #3540525
                   Kristina-Jepsen

                    Hej Stine og Rikke 🙂
                    Jeg har endnu ikke oprettet en profil, men kunne gost være interesseret i at rejse med jer i USA. Jeg er 19år blev STX-student i sommers, og arbejder lige nu for at kunne spare op til rejse. Et budget på 80.000 er lidt for meget, da jeg også senere skal til New Zealand.
                    Er i interesseret så skriv på min mail kristinajepsen@hotmail.com.

                    Hilsen Kristina 🙂

                    #3540622
                     Sofie

                      Hej Stine, Rikke og Kristina
                      Jeg har også planer om at rejse rundt i USA maj-juni-juli. Jeg er 20 år og blev også STX-student i sommer. Jeg søger ikke rejsekammerater at følges med hele vejen, da jeg ikke tror, at ens ønsker er præcis de samme. Men jeg vil rigtig gerne mødes med jer, og rejse noget af vejen sammen? Er det noget, I kunne være interesseret i?
                      I må gerne skrive til mig herinde, eller kontakte mig på min mail: sofsen.erksen@gmail.com
                      Hilsen Sofie Eriksen

                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

                    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                    Log ind med brugernavn & kodeord

                    eller    

                    Glemt dine oplysninger?

                    Create Account