This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Min kæreste og jeg skal 7 uger til USA her til sommer. Vi er lidt i tvivl om hvordan vi udnytter tiden bedst derover. Er der nogen der har et godt rute forslag? Vi ønsker at køre selv meget af vejen, måske med lidt kombi med Trek American. Vi lander i New york og skal flyve hjem fra Los angeles 7 uger senere. Først havde vi tænkt på at kører fra new york, kort forbi Niagrara falls og derefter en tværs sydligt gennem USA til Las Vegas, (dog ikke til Florida). Men vi er kommet lidt i tvivl om hvor meget der er at se på vejen gennem landet indtil man rammer Grand Canyon?.. Er der nogen der har kørt gennem landet fra øst -vest eller modsat :), som kan anbefale det? og fortælle hvad der er at se.
    Ellers har vi overvejet i stedet at køre ned af østkysten fra New York og til Miami og derefter flyve direkte til Las vegas.

Anonym Majken og Bjørn

I forhold til at køre fra øst til vest eller omvendt kan jeg desværre ikke hjælpe.

Vi landede i LA og kørte rundt i Californien, Arizona, Utah og Nevada og fløj så fra LA til New York. Det var en helt fantastisk rute, hvor vi kom igennem en masse af de skønne nationalparker. Hvis I er interesserede, vil jeg gerne sende Jer vores rute, men det er selvfølgelig noget andet end det, I egentlig efterspørger.

Mvh Majken

Anonym Dennisbager

Vi har selv planer om at gøre nogenlunde samme rute som Majken. Arizona, Californien, Nevada, Utah og så videre nordpå. Vi har egen 4wd autocamper med, og er 2 voksne og 3 børn. Hvor meget skal vi forvente at budgettet skal være om dagen?

Du må meget gerne sende jeres rute og en beskrivelse af den, samt hvad der var værd at se og hvad man kan undvære. Det er især natur vi vil se. Se evt. mere om vores nuværende tur på http://www.dennisbager.dk

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account