Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3528703
     jancassoe

      Okay der er lang tid til endnu, men vores sommerferie i 2010 skal gå til USA. Vi kan ikke beslutte om vi skal tage på en bustur med afslutning på Hawaii eller om det skal være en kør-selv tur. Du kan læse mere om turene på min hjemmeside http://www.jancassøe.dk. Hvad skal vi vælge ? hvad får vi mest ud af ?

      #3528711
       nanna

        hey.
        Min kæreste og jeg var i USA for 2 år siden og vi vidste heller ikke hvad vi sku vælge.
        Vi valgte dog en køre-selv tur og det var vi meget glade for. Det var dejligt at vi ku holde ind til siden hvis der var noget vi sku se.
        Amerikanerne er heldigvis et meget åbent folkefærd, så selvom det bare var min kæreste og jeg der tog af sted, fik vi snakket med en masse mennesker.
        Vi afsluttede også ferien med Hawaii og kan helt sikkert varmt anbefales. Det var dejligt at afslutte ferien med at slappe af.

        #3528907
         jancassoe

          Tak for svaret, vi har nu besluttet os for at det skal være kør-selv turen da vi også tror at det er det vi får mest ud af, Hawaii må vente til en anden god gang. Hvis der er nogen der har lyst kan hele turen ses på min hjemmeside http://www.jancassøe.dk

          #3529149
           katrine

            Hej Jan.

            Min kæreste og jeg var i USA sidste sommer og vi valgte også at køre selv, og det vil jeg også varmt anbefalde.. dels pga. friheden man har ved selv at vælge hvor man kører hen, hvornår man stoppe osv. Der er heller ingen offentlig transport der kører ind til nationalparkerne, så hvis du vil besøge dem uden egen bil skal du booke sig med på trek americia ture (har dog ingen erfaring med deres ture, men synes det er federe selv at kunne vælge)
            Vi startede vores tur i California og krydsede alle sydstaterne til Florida og herefter op langs østkysten til Canada… rigtig fed tur. Glæd dig rigtig meget.

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account