This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anna-Louise

Sidst kørte vi over 16.000 km fra Los Angeles hele vejen op ad kysten til Canada, videre til Montana, derfra ned mod Texas og derfra gennem Nevada tilbage til LA. I grove træk. Senere kørte vi fra New York til Nashville og tilbage igen (Dave Matthews koncert;)), så vi har set en del af USA. Så det er ikke fantastisk vigtigt hvor det er. Har bare svært ved at finde ud af om vejret er godt nogen steder i USA på det tidspunkt. Sidst vi var afsted var det med telt og trangia, det bliver det nok for koldt til denne gang;) Men vil tjekke worldweather. Tak for tippet:)

Anonym Anna-Louise

Hej.
    Min kæreste og jeg var på roadtrip i USA i foråret i år. Vi påtænker at tage tilbage i januar. Jeg har bare lidt svært ved at finde ud af om det kan lade sig gøre i forhold til vejret. Er der nogen de har erfaringer med at rejse i USA i januar? Og i hvilke stater?
    Mange tak.
    /Anna-Louise og Thomas

Anonym Thomas

Det handler jo meget om, hvor I vil køre henne i USA. Januar er kold i New York men forholdsvist varm i Los Angeles. World weather er et okay værktøj at bruge.

http://www.worldweather.org/

P.S. Jeg har selv kørt ad Route 66. Det var fedt!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account