This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Frøjk

Hej alle backpackers
    Sammen med en ven skal jeg til USA om to uger. Starter i NY – lejer en bil og kører til Miami og derefter gennem New Oleans – Houston Las Vegas og L.A. Er der nogen der kender nogle alt for fede steder man bare må se omkring vores rute…. Ellers ville tips og tricks o.a. kunne bruges her inden vi tager afsted….

Mangle hilsner Frøjk

Anonym Marco_Jul

Hey, det i kunne gøre var at læse : USA on the road,
    meget komplet bog med ruter og seværdigheder der er værd at se. Den kommer også med mange praktiske oplysninger.
    Jeg har læst bogen ,da jeg skal til Usa i et halvt år på roadtripp fra den 1/7, og den kan jeg kun anbefale.
    Og desuden er den på dansk.

God Tur.

Anonym camillabacher

Det kommer jo meget an på, hvad I er til. Fest og farver eller natur eller kultur?

Jeg selv holder meget af Arizona og Utah, hvor jeg har rejst meget. For mig er det naturen der trækker, og de to stater har fantastiske nationalparker. Det sydlige Utah har Bryce og Zion, på grænsen til Arizona ligger Monument Valley og Lake Powell. Så er der selvfølgelig Grand Canyon. Det sydlige Arizona er meget specielt med sin ørken, og kommer i derover i juni, kan I stadigvæk se kaktus i blomst. Til gengæld er det ulideligt varmt sydpå – så er der mere behageligt nordpå.

Jeg er netop vendt hjem fra min 8. tur i området, og første del af min turberetning ligger nu på

http://outsite.org

og sidste års tur ligger her (kapitlet om det sydlige Arizona)

http://outsite.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=348

Du er velkommen til at spørge hvis du har konkrete spørgsmål, især om naturen i Arizona, Utah og Californien, så skal jeg se om jeg kan hjælpe.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account