This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SørenVK

Hej Allesammen 🙂

Jeg selv og en kammerat planlægger et roadtrip, nu her 11 marts-11 juni 2010. Hjemmefra har vi betalt for billeje+flybilletter+forsikring. Vi skal altså bruge penge på overnatning, mad, entrepriser og benzin. Her har vi lavet et forsigtigt udkast på 60.000, dvs 10.000 kr pr mand pr måned, tror I det er nok?

På Forhånd tak – Søren

Anonym – bartholdy –

hehe sjovt mig og to kammerater skal også på road trip den samme dato fra kastrup af også i usa:) dog kun i 14 dage. jeg var i usa sidste år også men alt efter hvilke stater du skal være i er der jo meget prisforskel på overnatninger mad osv. vi har selv 20.000 med i lommepenge pr mand til 14 dage det er så til hoteller mad osv. fly hotel og bil er betalt man kan selfølgelig sagtens gøre det billigere det kommer jo an på hvordan man lever og hvor meget man vil opleve. men vis man bor på hostels og lever lidt mere primitivt vil det nok kunne lade sig gøre. men generalt er det jo overnatningen som er dyr i usa hvertfald i new york og californien (bortset fra las vegas) som er meget billigere og leve i vis ikke man spiller for meget:) god tur mvh thomas.

Anonym Eventyren

Jeg tror 10.000 er lige lidt nok.. Men hvis i sover i bilen, så tror jeg godt i lige kan holde det under de 10.000kr.

Anonym Eventyren

Jeg tror 10.000 er lige lidt nok.. Men hvis i sover i bilen, så tror jeg godt i lige kan holde det under de 10.000kr.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account