This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nannahh

Hejsa 🙂

Jeg skal højst sandsynlig med DSC på deres USA/Hawaii tur næste år, altså i foråret 2010. Så ville hører om der er andre som skal afsted der?

Noget andet er, som jeg ville blive utrolig glad for, er hvis folk, der skal afsted på denne tur nu her i februar, også ville skrive. For så ville jeg gerne hører om hvordan denne rejse er, når i engang kommer hjem? og om DSC er et godt “selskab” at rejse med.

knus N

Anonym gæst

Jeg er lige kommet hjem fra 3 måneder i Costa Rica med DSC.
    Jeg kan kun sige at det har været perfekt, og der er ikke en finger at sætte på DSC, de har bare styr på det hele!

Anonym gæst

Jeg er lige kommet hjem fra 3 måneder i Costa Rica med DSC.
    Jeg kan kun sige at det har været perfekt, og der er ikke en finger at sætte på DSC, de har bare styr på det hele!

Anonym Nannahh

Okay, lyder godt? 🙂 Har også en ven som skal afsted på deres Costa Rica tur her til oktoboer.. Men glæder mig så meget til jeg skal afsted, har lige fået grønt lys fra de gamle.. Men du har ikke noget negativ at sige om dem? Skal have tilmeldt mig her en af dagene..

Anonym Anonym

to af mine veninder skal på den samme tur med dsc til hawaii, og de er smadder søde og festlige og har bestilt turen her for et par dage siden.

jeg kender desuden en som er i thailand med dsc nu, og hun er super glad for det.

Anonym Nannahh

Jamen det lyder jo bare fedt.. Okay, har de en profil her inde? eller evt. på facebook el.lign.?

Anonym Tanne

Jeg vil gerne i kontakt med nogen, der har været på Costa Rica-turen – er der nogen, der vil opgive en mail eller noget, så jeg kan kontakte dem?

Anonym Anonym

En fra min klasse har lige været afsted, og kommer hjem i morgen fra turen.. Han hedder Jonas Simonsen, søg på hans navn på facebook. (På hans billede har han solbriller på, og han sidder med “svampebob” i skødet..)

Hvis du ikke kan finde ham, så kan jeg spørge ham om jeg må give hans mail ud, når han lige er landet. 😉

Anonym Anonym

Hej,
    Er der nogle der overvejer at tage med DSC til Hawaii i 2012?

Anonym Anonym

Nej, desværre. 🙂 Jeg var afsted i 2010, og det var den fedeste oplevelse. Så hvis du har nogen spørgsmål, må du endelig skrive..

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account