Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 5 måneder, 2 uger siden af kosia.

• Forfatter
     simka
    Deltager

Jag ska sälja min bil och undrar vad som egentligen krävs när man gör det i Skåne. Finns det några papper man måste ha ordning på eller är det något särskilt man bör tänka på innan man lämnar över bilen? Vill verkligen att allt ska gå rätt till och slippa problem i efterhand, särskilt med ägarbytet och överlämningen. Hur har ni gjort när ni sålt bil här?

bills
      Deltager

När jag använde Sälj din bil Helsingborg fick jag tydlig information om allt som behövdes. De hjälpte till med både ägarbyte och att samla ihop de dokument som krävdes. Det gick smidigt med överlämning och jag behövde inte fundera på några detaljer. Jag uppskattade verkligen att allt fanns samlat och att det var enkelt att följa stegen hela vägen.

kosia
        Deltager

Min granne sålde nyligen sin bil och var också noga med att ha all dokumentation i ordning. Han sa att det gjorde processen mycket enklare och snabbare. Det är skönt när man vet exakt vilka papper som behövs, då slipper man stressa när det väl är dags för försäljning.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account