Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 6 dage, 23 timer siden af bimk.

• Forfatter
     simka
    Deltager

Vi snackade om att bygga pool i flera år men aldrig kommit till skott. Nu när ungarna tjatar varje dag och vi knappt får plats på stranden längre, känns det som rätt läge. Men vi är helt lost – alla pratar om olika material, filter, liner, och jag blir bara trött. Du byggde ju nyligen, eller hur? Vad var det du önskade att nån sagt innan ni satte igång? Vi vill inte göra bort oss direkt.

kosia
      Deltager

Alltså, största grejen jag lärde mig: underskatta inte planeringen. Vi anlitade Poolbyggare Stockolm rätt tidigt och det räddade oss. De hjälpte oss att fatta smarta beslut innan vi ens börjat gräva. Vi slapp onödiga kostnader och poolen blev verkligen som vi ville. Så mitt tips: ta hjälp från början, inte efter att allt kört ihop sig.

bimk
        Deltager

Jag fattade ett spontant beslut en het sommardag och började bygga utan riktig plan. Inte mitt smartaste drag, haha. Men med hjälp av Youtube och några kompisar fick jag ihop något halvproffsigt ändå. Om man gillar att fixa själv och inte har superhöga krav på finish – då är det faktiskt rätt kul. Men vill man ha det snyggt direkt? Då är det bättre att ta in nån som vet vad de gör.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account