This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Druedahl

Jeg vil gerne med naturredningsorganrationen Nepenthes til Australien, men da Nepenthes ikke sørge for logi på projekterne i Australien, er jeg nød til selv at finde en værtsfamilie at bo hos.

Har du nogen erfaringen, eller kender du et sted / hjemmeside hvor jeg kan finde en værtsfamilie?

MVH
    Anders Bruun

Anonym l_b

Hej!
    Der er en international organisation der hedder ‘Servas’, som tilbyder dig at købe en liste med navne og adresser på værtsfamilier over hele verden. Den kan du få for vist nok mellem 150 og 200 kr. og så kan du selv skabe kontakt til diverse familier og aftale nærmere! Familierne gør det udelukkende pga. oplevelsen og du skal derfor ingenting betale, MEN det betyder også at du kun må bo hos en bestemt værtsfamilie i et par dage og at familien kan afvise dig til en hver tid! Hvis det lyder som noget du kan bruge er deres hjemmeside: http://www.servas.dk.
    Mvh. l_b

Anonym l_b

Hej!
    Der er en international organisation der hedder ‘Servas’, som tilbyder dig at købe en liste med navne og adresser på værtsfamilier over hele verden. Den kan du få for vist nok mellem 150 og 200 kr. og så kan du selv skabe kontakt til diverse familier og aftale nærmere! Familierne gør det udelukkende pga. oplevelsen og du skal derfor ingenting betale, MEN det betyder også at du kun må bo hos en bestemt værtsfamilie i et par dage og at familien kan afvise dig til en hver tid! Hvis det lyder som noget du kan bruge er deres hjemmeside: http://www.servas.dk.
    Mvh. l_b

Anonym Mw

Hej!
    Jeg vil bare tilføje, at jeg brugte SERVAS, da jeg rejste i USA, og det fungerede helt fantastisk. De mennesker jeg mødte ved at rejse på den måde var næsten den største oplevelse på rejsen. Dem der er værtsfamilier ved SERVAS er ofte folk, der selv har rejst en del, og så bruger de værtsrollen til at opleve og få endnu flere indtryk udefra.
    Mhv MW

Anonym MW

Tilføjelse: Du skal bare lige være i lidt god tid, for du skal nemlig godkendes af en SERVAS-vært her i landet. Så de har styr på hvem det er, de sender ud i organisationens navn.

Anonym Christine Haucke

Hej.
    Min far og jeg kunne godt tænke os at flytte til australien i et års tid. Vi kunne godt tænke os at finde en familie, som vi kunne bo hos. Vi vil gerne kunne hjælpe med praktisk arbejde både ude og inde i huset. Hvis der er nogen, der ved, hvordan jeg kan komme i kontakt med familier, må i meget gerne maile til mig.

På forhånd tak.
    M.v.h Christine Haucke
    E-mail: haucke_15@hotmail.com

Anonym MVH.Anne Birkholm Olsen

Jeg vil meget gerne være udevekslinsstudent næste år så hvis nogen ved hvor jeg kan få kontakt til en værtsfamilie, så skriv til:
    AnneBirkholm7@hotmail.com

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account