This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej,
    Jeg planlægger en længere rejse til Australien & vil mægtig gerne høre fra nogen af Jer der har gode erfaringer en speciel god rute/et godt rejsebureau-forsikring etc.
    på forhånd tak,
    Katrine’

Anonym Zacher

Hej Katrine
    Da jeg var i Australien i 1999/2000, rejste jeg fra Melbourne op ad østkysten til Townsville, over til Darwin, ned til Addelaid og tilbage til Melbourne. Der så man en bred vifte af det, Australien har at byde på. Vi købte bil og tog derfor også væk fra de mere turist befærdede strækninger. Men det kommer jo meget an på hvad du tager til Australien for. Vi tog der ned for naturen og i løbet af 3½ måned var vi kun ude at party 3 gange eller sådan noget.
    Angående billet, forsikring og visum blev det klaret gennem Australsk New Zealandsk Scandinavisk Venskabsforening (prøv at se på http://www.myplanet.com/ vælg sprog og derefter “Australien/New Zealand” uder “Foreninger” i venstre side)
    Hvis du vil har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig her inde.
    Ellers rigtig, rigtig god tur!
    (Dengang kunne man forresten få en billet, hvor man også kom omkring New Zealand til samme pris)
    Hilsen Charlotte

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Hej Katrine

Hvis du har god tid i Australien vil jeg opfordre dig til at tage over på Australiens Vestkyst – her er færre turister, og jeg har kun hørt positive erfaringer for folk, der har været der.

Østkysten byder på strande og masser af muligheder for at feste. Outback og norddelen byder på fantastiske naturoplevelser.

Angående rejseforsikring og rejsebureau – så tjek artiklerne her på siden i den blå sektion om rejsekøb.

Anonym leisau

Hej,

jeg vil ogsaa helt klart anbefale My Planet som rejsebureau. De har mest erfaring paa det danske marked og har hver gang jeg har checket vist sig at vaere de billigste paa rejser til OZ og NZ. Desuden er de meget hjaelpsomme, hvis der senere opstaar problemer med billetten.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account