Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 7 måneder, 3 uger siden af kosia.

• Forfatter
     bills
    Deltager

Hei. Jeg har ansvar for å oppdatere møterommet på kontoret vårt og har nå kommet til punktet der konferansebordet må byttes ut. Det gamle bordet fungerer ikke lenger optimalt for møter med flere deltakere, og det er heller ikke tilpasset rommets størrelse. Jeg ønsker å få bedre oversikt over hvilke typer konferansebord som faktisk finnes, før jeg tar noen avgjørelser. Det er viktig for meg å se flere alternativer samlet, slik at jeg kan vurdere hva som passer best til rommet. Jeg prøver å unngå hastige valg og vil heller bruke litt tid på planleggingen. Er det noen som har erfaring med å orientere seg i utvalget før man bestemmer seg?

simka
      Deltager

Jeg var i en lignende situasjon tidligere og startet med å se på rene kategorier med konferansebord. På siden https://www.azdesign.no/no/articles/218/konferansebord er det samlet ulike konferansebord som brukes nettopp i møterom og konferanser. Det gjorde det enklere å danne seg et bilde av hvilke modeller som finnes uten å blande inn andre typer bord. Man kan bla gjennom alternativene og få et inntrykk av utvalget som helhet. For meg var det nyttig å bruke litt tid på å se gjennom denne oversikten før jeg gikk videre. Det ga et mer strukturert grunnlag for videre planlegging.

kosia
        Deltager

Det er ganske vanlig at behovene endrer seg når møterom brukes mer aktivt. Mange opplever at bordet ikke lenger passer når antall deltakere eller bruksmønster endres. Derfor gir det mening å se på flere alternativer før man tar et valg. En tydelig oversikt gjør det lettere å tenke langsiktig. Slike diskusjoner dukker ofte opp når man jobber med kontoroppsett. Det viser hvor viktig planlegging faktisk er.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account