Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 1 måned, 4 uger siden af bills.

• Forfatter
     simka
    Deltager

Var hittar man bäst hjälp med recept och hälsofrågor när man vill ha mer än bara snabb expediering? Jag har märkt att det kan vara svårt att få en personlig kontakt och riktig rådgivning på många apotek idag, och jag söker ett ställe där personalen verkligen tar sig tid. Någon som har tips på ett apotek som utmärker sig när det gäller att ge tydlig information om läkemedel och har en bra hälsorådgivning? Vore tacksam för alla förslag!

kosia
      Deltager

För mig är det jätteviktigt att få just den där personliga kontakten, och jag har precis hittat en sådan pärla! Du kanske ska besöka backbyapotek.se, de erbjuder både professionell service och har ett fantastiskt personligt bemötande. De har ett brett sortiment av receptbelagda läkemedel och även många bra receptfria läkemedel för allra vanligaste besvär. Jag upplevde att de tog sig tid att förklara allt kring mina mediciner på ett enkelt och förståeligt sätt. De ger verkligen bra hälsorådgivning, vilket är guld värt när man har frågor om hälsa och vill ta hand om sig själv.

• Dette svar blev ændret 1 måned, 4 uger siden af kosia.
         bills
        Deltager

Det är en stor fördel när apotek kan erbjuda inte bara mediciner, utan även kunnig personal som ger trygg och tydlig information. Känslan av att bli lyssnad på och respekterad är viktig, särskilt när det handlar om ens hälsa. Många vill ha möjlighet att få råd om både receptbelagda och receptfria produkter. Den typen av engagemang från de som arbetar med hälsovård skapar ett förtroende som är svårt att slå.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account