Dette emne har 4 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 1 uge, 2 dage siden af aliafghahi.

• Forfatter
     sazer
    Deltager

Jeg var usikker på, om jeg kunne bruge Santeria sammen med min gigtmedicin og Tramadol. Jeg skrev til supporten på 420apotekdk.com, og de var meget ærlige. De rådede mig til at tale med min egen læge først og forklarede præcis, hvordan THC kan påvirke Tramadols virkning. Det gav mig stor tryghed.

jader
      Deltager

Det lyder faktisk som en rigtig positiv oplevelse. Det giver meget mere tillid til en webshop, når de ikke bare prøver at sælge et produkt, men også tager ansvar og opfordrer kunder til at tale med deres egen læge først. Især når det gælder noget som Tramadol og gigtmedicin, hvor der kan være risiko for interaktioner, er det vigtigt med ærlig rådgivning.
        At supporten også tog sig tid til at forklare, hvordan THC potentielt kan påvirke virkningen af Tramadol, viser, at de faktisk forsøger at informere kunderne ordentligt. Jeg har også set information om tramadol Santeria nævnt i den forbindelse. Den slags gennemsigtighed og ansvarlighed giver helt klart en større følelse af tryghed.

sazer
        Deltager

Det er virkelig positivt, når en webshop opfordrer kunder til at tale med en læge først. Særligt med medicin som Tramadol er ansvarlig information og gennemsigtighed meget vigtigt.

jader
          Deltager

Enig. Når support tager tid til at forklare mulige interaktioner og risici, giver det langt mere tillid. Den slags ansvarlig rådgivning gør en stor forskel for kunder.

aliafghahi
            Deltager

It’s good the support team advised you to check with your doctor first, especially with Tramadol and possible interactions. Safety should always come first. Also, for businesses looking to grow in the UAE, Sharjah advertising options provide effective ways to reach local audiences through strong outdoor and digital placements.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account