This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jeannedenja

Jeg er på bar bund.. Hvordan er vejret i Australien i februar-april måned?? Er det shorts og Tshirt, eller langbukser og jakke?? Jeg rejser på næste lørdag, men har ingen anelse om, hvad jeg skal tage med 🙂

Anonym OlafFO

Det kommer nok anpå hvor du skal hen?

Da jeg var avsted, var det godt vejr næsten hele tiden. Jeg var ved east coast. Godt Vejr, nogen gange regn, men for det meste godt vejr.

Godt nok regnede det i en uge og godt vejr i 1 uge da jeg var i Tasmanien.

Du kan købe dig et par bukser som kan lynes af ved knæet for godt vejr og lyne det op igen ved regn.

Anonym Anonym

Jeg starter i Melbourne og slutter i cairns. 🙂 Hvad er godt vejr? Har læst mig frem til, at der er omkring 30 grader, men syntes ikke rigtig jeg kan bruge det til noget, da det jo ikke nødvendig føles som 30 grader ligesom herhjemme 🙂
    Vil jeg overhovedet kunne gå i shorts og Tshirt, som man vil gøre herhjemme om sommeren, eller er det noget køligere? Nu er det jo ikke rigtig højsæson i Australien 🙂

Anonym Sys

Hej.

Man ved aldrig rigtig med vejret i Melbourne. Den ene dag er det sol og 40 grader, den næste 20 grader og regn.
    Pak lidt af hvert. Men lad din vinterjakke blive hjemme. Februar er ‘efterår’ i Australien, MEN vejret kommer igen an på hvor du befinder dig. Jo længere nord på jo varmere bliver det.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account