Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 5 år, 4 måneder siden af Camilla.

• Forfatter
     Camilla
    Deltager

Hej alle
      Jeg skal ud at rejse med min datter på 11 år i april måned 3-4 uger. Jeg er meget i tvivl om hvor vi skal tage hen og bliver efterhånden mere og mere frustreret over ikke at have valgt destination.
      Min datter er vild med smukke strande hvilket vel især taler for filippinerne. Derudover er ønsket smuk, frodig natur og lettere vandreture. Lækker mad og kultur står også højt på listen. Det må gerne være sådan lidt zen agtigt, ikke alt for meget storby, men stadig med mulighed for at shoppe en smule
      Vi er ikke super vant til at rejse (vi har været i Thailand og på Cuba), så det må gerne være nemt og sikkert.
      Jeg er kommet frem til følgende muligheder og vil meget gerne høre jeres mening om de forskellige destinationer

– Nord/midt Vietnam evt. i kombination men enten Laos eller Cambodia (?). Koh rong i cambodia virker attraktivt
      – Fillipnierne (fx palawan)
      – Indonesien

Jeg synes selv at Vietnam virker oplagt da det skulle være nemt at komme rundt med tog, men jeg er lidt bekymret for strand situationen. Mht. Filipinerne er jeg bange for at det bliver lidt kedeligt i forhold til kultur – jeg vil meget gerne se templer osv.

Er der nogle der kan komme med lidt input i forhold til de forskellige steder og som måske har en mening om hvor den bedste destination med en 11-årig vil være?

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account