This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maja85

Hej,
    Kan det betale sig at købe et VIP kort eller et YHA kort?
    Jeg skal til australien og skal rejse rundt med oz.experience…
    Der står ved vip kortet man får rabat når man ringer, men kan det ikke bedre betale sig at købe et eller andet telekort dernede? (evt. hvilke?)

Tak,
    Maja

Anonym Anonym

jeg er pt. i australien paa 7. maaned og har et YHA-kort… (har dog ikke haft specielt meget brug for det, da min veninde og jeg har koebt en bil og derfor mest bor paa campingpladser.) YHA-hostels er som regel paene og rene, men de kan vaere lidt dyrere end uafhaengige hostels, men den slags har det jo med at haenge sammen! men hvis du skal vaere her i mere end et par maaneder og hovedsageligt skal vaere i turistomraader tror jeg godt det kan naa at tjene sig ind. mht. ringekort kan det bedst betale sig at koebe saadan et hernede. der er et stort udvalg, saa jeg regnede selv temmelig grundigt paa det foer jeg koebte det, der hedder OZcall – kan faas i de fleste supermarkeder mm., opkald til danmark koster under 12 oere i minuttet, og der er som regel ingen problemer med at komme igennem paa centralen…

haaber ovenstaaende kan bruges! og god tur!

Den Rejselystne

Hej!
    Jeg har haft investeret i et VIP-kort, sidste år, men følte det faktisk lidt spild af penge.
    Jeg købte det via et link på denne hjemmside, men havde egentlig kun gavn af det kort med alle vip-hostels i verden, der fulgte med.
    Det skulle også fungere som et telekort, men det kræver, at man selv går på nettet og fylder det op for en vis sum US $.
    Køb et telekort down under!!!

Tilgengæld investerede jeg i et Youth Hostel medlemsskab, da jeg var i Italien. Det er gyldigt et år og man samler stempler ved et hostelbesøg. Blev købt på hostlet!

Ved ikke om disse svar kunne bruges!

p.s. jeg rejste i Storbritannien og Irland samt Spanien, Italien og Frankrig!!!!

mvh. Den rejselystne

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account