This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sofie

Jeg var lige inde og kigge på udenrigsministeriets hjmmeside og fandt ud af man ikke skal søge visa til NZ, hvis man er der i under tre måneder.
    Men mit spørgsmål er så om jeg kan søge visa når jeg først er dernede, hvis man fik lyst, kan man også søge arbejdsvisum når man først er dernede??

Nogen der ved det..
    Venligst
    Sofie

Anonym tln

Hej Sofie

Jeg har lige forhørt mig lidt omkring og Udenrigsministeriet skriver dette på deres side

“Visumregel:
    Visumfri i indtil 3 måneder.
    – Pas skal være gyldigt mindst 1 måned udover opholdet.
    – Opholds- og arbejdstilladelse kan søges lokalt eller
    – for opholdstilladelse: den new zealandske ambassade i Haag og for arbejdstilladelse: deres ambassade i Bryssel.

Yderligere oplysninger: http://mfat.govt.nz

Så det ser ud til at du godt kan søge om arbejdstilladelse der nede.

God tur New Zealand er et fedt land.

Det bedste rejsehilsner

Torben Linnemann

P.s. Vi vil da gerne høre mere om din tur når du først kommer afsted.

Anonym Sofie

Tak for hjælpen… jeg glæder mig også,
    jeg skal nok fortælle lidt om turen, evt med nogle billeder når jeg kommer hjem.

Mvh

Sofie

Anonym Else

jeg havde lige søgt opholdstilladelse i usa for ca. 1 år fik desværre afslag, da det var en kæreste jeg skulle bo hos, så man mente at jeg ville blive boende i usa, d.15.04 var jeg på ambasaden, og d.16 04 skulle jeg ha været på min usa tur i 10 dage, men da jeg fik et rødt stempel i mit pas, kunne jeg ikke rejse, hvad gør jeg nu Else

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account