This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anja29

Nogle herinde der har nogle erfaringer med at tage til Australien og arbejde igennem VisitOZ?
    Overvejer at tage derover til næste år og arbejde, og igennem dem kan man købe en pakke, hvor man er garanteret arbejde derovre i samtlige 12 måneder, incl. flybillet tur/retur.
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at arbejde på en Ranch, helst med heste.

Anonym Kasper

Lyder spændende,, Jeg kender dem ikke, men det ser meget fornuftigt ud :).. Kender du priserne?

Anonym Anja

Efter at have læst lidt om VisitOZ, har jeg besluttet mig for at bruge Alott istedet for, de er danske så det er jeg lidt mere tryg ved.
    Men det kommer jo helt an på hvor meget hjælp man vil have og hvor stor sikkerhed for job man vil garanteres.
    Jeg kunne komme afsted for max 40.000,- med fly tur/retur, Visum, Vaccination, adgang til deres service centre, jobgaranti og overnatning + mad på et luksus hostel de første 3 dage. Og så kan man tjene 15-20.000 om måneden, så efter et halvt år, er de penge jo tjent ind igen og så kan man jo bruge resten af tiden på halvt at arbejde og halvt rejse rundt, det er ihvertfald min plan.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account