This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg mener da at man også skal have et visum selvom man kun skal være der under 3 mdr, et ETA visum som er elektronisk og som popper op når man viser sit pas? Måske skulle i forhører jer der hvor i køber billetter…

Anonym Anonym

JO, man behøver visum, hvis man skal opholde sig i Australien – også selvom det drejer sig om mindre end 3 måneder! Men hvor man finder det, ved jeg ikke.

Anonym DitteR

Hej:)

Vi er to piger der efter 2 måneder i sydøstasien skal rejse rundt i australien i lidt under 2 måneders tid. Hvordan er det med visum til australien? Jeg har selv kigget lidt på det, og er stødt på et online-visum system der hedder e-visitor. Er det bare det man bruger?

Mvh Ditte

Anonym Daniel Madsen
    Anonym !!!

I behøver ikke visum til Australien hvis i skal være der under 3 måneder.

Anonym apa

Man skal uanset længde have visum til Australien, jeg skal selv afsted næste år og har været der før.
    Jeg har fik mit visum for få dage siden igennem e-visitor! Det er et helt nyt ansøgnings system, før brugte man det før omtalte ETA visum. men når det er turist visum der skal bruges så er eVisitor vejen, det er gratis og det tager 2 min så har du dit visum, så brug det…

Skriv endeligt hvis du har flere spørgsmål 🙂

Anonym DitteR

Tusind tak 🙂 Ja jeg har også tjekket e-visitor ud, men ville lige høre først. Men så er det jo bare det vi gør.

Tak

Mvh Ditte

Anonym ss

Ja visum er nødvendigt lige meget hvad! Find det på den australske ambassades hjemmeside. Det gøres elektroninsk, og er let og ligetil.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account