This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kirstenm88

Jeg vil høre om der er nogen der ved hvordan man får visum til USA? Jeg har hørt, at der er kommet nye regler, sådan at man ikke udfylder dem i flyveren mere. Vi skal være afsted i en uge. På forhånd tak.

Anonym GP

har hoert at det foerst er fra d. 1/1 – 2009

Anonym Anonym

Mener man skal udfylde en blanket på nettet og så skal du aftale et møde på ambassaden i københavn hvor de så bestemmer om du får visum eller ej

Anonym Daniel Madsen

Du skal ikke bruge mere visum end det du udfylder når du kommer frem… Jeg var i New York for et par måneder siden og gjorde ikke noget hjemme fra… Men det er rigtigt at der er kommet nye regler hvor man skal melde sin ankomst på nettet… Men det har intet med visum at gøre, og træder først i kraft pr. 1/1-2009.

God tur..

Anonym Daniel Madsen

By the way, Husk at du skal have en kvittering på at du har et sted at sove den første nat.

Anonym Anonym

Normalt skal man ikke søge om visum som dansker.. Du kan evt. læse mere her:
    http://www.um.dk/da/menu/Borgerservice/VisumOgOpholdstilladelse/UdenlandskeVisumregler/Usa

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account