This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sticks

Hey

Jeg ville lige høre om der var nogle som havde været i Australien som havde søgt visum uden om Myplanet, og i så fald hvordan dette lader sig gøre og om det koster det samme som hos myplanet? Skal være afsted i 5 måneder. Er der nogen der ved noget om de billigste buskort, hvilke selskaber etc?

Anonym Anonym

hey

Du kan soge visum pa internetet den australske regerings hjemmeside. Du skal bare udfylde en masse sporgsmal og betale et gebyr med et kreditkort. Jeg mener det koster 170aud hvilket er ca 500kr billigere end hvis du lader Myplanet gore det for dig. Det er simpelt og hvis du er heldig far du allerede dit visum efter 48 timer, det gar meget hurtigt nu om dage. Du skal bare vaere sikker pa at du opfylder betingelserne for du far ikke refunderet pengene hvis du far afslag. Jeg har selv faet mit visum pa den made uden problemer.

Venlig hilsen Michael

Anonym Anonym

hey

Du kan soge visum pa internetet den australske regerings hjemmeside. Du skal bare udfylde en masse sporgsmal og betale et gebyr med et kreditkort. Jeg mener det koster 170aud hvilket er ca 500kr billigere end hvis du lader Myplanet gore det for dig. Det er simpelt og hvis du er heldig far du allerede dit visum efter 48 timer, det gar meget hurtigt nu om dage. Du skal bare vaere sikker pa at du opfylder betingelserne for du far ikke refunderet pengene hvis du far afslag. Jeg har selv faet mit visum pa den made uden problemer.

Venlig hilsen Michael

Anonym Charlie Pedersen

Ved ikke lige hvad de billigste busselskaber er, men er ret sikker på at de bedste er Greyhound og McCatheys….. Klart – tror også at det er de billigste.

Rejste selv med Oz experience, men det kan ikke anbefales hvis man ikke har god tid…. Man kommer simpelthen for mange steder hen hvor der ikke er noget værd at opleve alligevel…. Selvfølgelig også positive ting som at man møder mange andre unge mennesker, og de har da også et par gode stoppesteder som man ikke ville opleve med et af de traditionelle selskaber.

Oz Experience er forøvrigt også forholdsvis dyr….

håber det kan være til hjælp….

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account