Hej,
Jeg vil mene, at det kommer til at knibe en smule, men nu er jeg også en af dem, der foretrækker at se et land grundigt fremfor at fare fra det ene til det andet. Det afhænger selvsfølgelig også af, om du har været i f.eks. Thailand før. Hvis ikke, så skal du ikke sætte under en måned af til dette land, med mindre du bare vil til sol og strand.
Jeg er netop vendt hjem fra en måneds ferie på den malaysiske del af Borneo, og hvis du både skal til Sarawak og Sabah, så er en måned absolut ikke for meget! Jeg vil også lige indskyde, at du bare ikke må gå glip af Sarawak, selvom mange danskere (og mærkeligt nok dem, der ikke har været der!) er af den opfattelse, at der ikke rigtigt er noget at se – de tager grueligt fejl. Det er bare for fedt! Skal du bruge mere info om Borneo, så vil jeg gerne give nogle tip.
Mht. visum til Laos og Burma, ved jeg ikke noget.
Hilsen Karin