This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Emil

Hej Gutter. jeg flyver til Thailand her d. 4/12 og er lidt udfordret mht. visum. Min plan er at rejse rundt i thailand i en måned eller mindre og derfra tage til Myanmar over land. (visum til Myanmar kan fås i Bangkok) Jeg er dog lidt bekymret når det kommer til visum. Jeg har læst nogle steder, at selvom man har 30 dages turistvisum som dansk statsborger kan man blive afvist i lufthavnen hvis man ikke kan fremvise billet til videre rejse. så jeg tog forbi den Thailandske Ambassade i Hellerup. Der fik jeg at vide at jeg bare skulle tage afsted og så tage den med immigrationskontoret når jeg landede i Bangkok. Men hvis jeg allerede bliver afvist i lufthavnen fordi jeg ikke har nogen billet videre. Hvad gør jeg så?

Anonym Benyamin

Alle de steder jeg har læst, der har folk fået lov til at komme ind i landet, så længe du fortæller om dine planer 🙂 har du ingen anden form for billet at vise? en hjemrejsebillet fra et andet land måske?
    Men jeg kunne virkelig ikke forestille mig at det skulle blive et problem.. Jeg rejser selv ind i Thailand til April uden at have nogen udrejse billet.. dog har jeg en udrejse billet fra Vietnam 2 måneder senere.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account