Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 3 måneder, 2 uger siden af mrfurniture5e.

• Forfatter
     almahornskov
    Deltager

Hej alle,
    Jeg backpacker i 2 måneders tid i Sydøstasien her til april, og skal i den anledning søge om visum til Indonesien. Jeg har søgt mig frem til, at det er bedst at søge hjemmefra – for på den måde at undgå lange køer til immigrationskontoret for at forlænge det 30 dages visum, man kan få udstedt ‘on arrival’. Men hvordan søger jeg det så? Der er ikke meget information at få på ambassadens hjemmeside, og alle websites jeg finder, tager en formue for ansøgning. Pt er Indonesien heller ikke åben for turister, men jeg følger lempelserne tæt, og det skulle ikke være et problem for rejsen. Dog er det også et spørgsmål, om jeg kan risikere bare at skulle igennem hele visa-møllen, når jeg lander, grundet coronavirus – altså at ambassaden måske slet ikke udsteder visum for tiden?
    Jeg håber, jeg kan få et tip eller to med på vejen herinde:)
    Hilsen Alma

mrfurniture5e
    Deltager

I’m hiking for quite some time in Southeast Asia this April, and on that event should apply for a visa to Indonesia. I have reached the resolution that it is ideal to apply from home – to stay away from long lines to the movement office to broaden the 30-day visa that can be given ‘on appearance’. Yet, how would I apply for it then, at that point? There isn’t a lot of data to be found on the consulate site and all sites I track down take a fortune for application. Right now Indonesia isn’t available to sightseers either, yet I follow the facilitating intently and that ought not be an issue for the excursion. In any case, it is likewise whether or not I can gamble simply going through the whole visa factory when I land, due to Covid – implying that the government office may not give visas by any means right now?
    Thanks
    modern office furniture in Dubai

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account