This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Eventyren

Jeg læser overalt at man kun skal have visum, hvis man skal være i USA i over 90 dage. Det skal jeg ikke, men jeg regner ikke med at vide præcis hvad dag jeg rejser hjem så kan ikke have en returbillet med når jeg kommer til USA og det (så vidt jeg forstår) kræves der, når man ikke har visum. Skal jeg så have visum alligevel eller hvordan??
    Håber nogen kan hjælpe mig.
    På forhånd tak 🙂

Anonym – bartholdy –

reglerne er sådan at du skal enten have en retur billet. eller kunne bevise at du har penge til og kunne købe dig billet når det er. ellers vis du stadig er i tvivl så ring til ambassaden og spørg det ved det helt sikkert. mvh thomas

Anonym Eventyren

Okay tusind tak 🙂

Anonym Kia

altså, nu er det heller ikke særlig svært og få visum..

jeg har været derovre og arbejde i 3 mdr og fik et visum så jeg kunne være der i 6 mdr og der var ingen problemer det kostede 600 mener jeg også turen til københavn, men ellers så kan du jo bare købe en fleksibel flybillet, men mener at du skal have visum hvis du er der længere tid end 3 mdr..

Anonym Nasa1415

Jeg stod med samme problem sidst jeg var afsted, men jeg fik det løst ved at købe en returbillet hjemmefra hvor der var mulighed for at ringe ind og få aflyst billetten igen.. det er godt nok en dyr billet, men jeg kunne ringe fra lufthavnen I New York og have alle pengene tilbage på kontoen inden for et par timer 🙂
    på den måde kan du så vente med at købe en billet hjem eller videre, til når du ved hvornår du skal afsted igen..
    Det er i hvertfald en mulighed 🙂
    Håber du får en god tur..

Anonym Nasa1415

Jep jeg boede også derovre i et års tid, og der var der heller ikke skyggen af problemer med at få et visum.. Men hvis du på forhånd ved at du skal være i landet i mindre end tre måneder, er det ikke så vigtigt.. Det er dog helt sikkert at de ikke vil lade dig komme ind i landet, hvis du ikke har et bevis på at du forlader landet igen før de 3 måneder er gået 🙂

Anonym Eventyren

Oki.. Tusind tak for de gode råd 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account