This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym oliverbj

Hej med jer,

Jeg har fået muligheden for at komme over og arbejde i USA i 2 1/2 – 3 måneders tid. Dette vil foregå fra September.

Jeg kender hende der ejer firmaet hvor jeg skal arbejde privat, men jeg er meget i tvivl når det gælder visum osv.

Hvis jeg kun skal arbejde i dette tidsrum derovre, og det er UDEN løn (praktik), hvilke regler gælder så?

Anonym sille-riis

Hej 🙂
    Jeg skal i praktik i Miami i 4 måneder her om 6 uger, og jeg har derfor søgt om det visum du skal bruge. Men der er mange regler der gælder, først skal du have virksomheden godkendt til at have en praktikant. Derefter skal du selv søge om visum ved at udfylde en masse forskellige formler og ansøgninger. Hvis det så bliver godkendt skal du over til ambassadøren i København til et interview, og hvis hun så godkender det, kan du rejse til USA i praktik. Det tager imellem 6-8 uger at få det hele godkendt når du har alle papirerne. Alt det er meget besværligt, og jeg vil foreslå at du får nogle til at hjælpe dig. Jeg har brugt Kilroy Education, som har hjulpet mig med alt og det har været nemt. Du skal dog lige være opmærksom på at sådan et visum er dyrt! Jeg skal betale ca.8200 kr. for 4 måneder. Hvis du har nogle spørgsmål skriver du bare 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account