This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DitteR

Hej 🙂
    Min veninde og jeg rejser i Australien fra cairns til sydney i marts-april 2009. Vi kunne godt tænke os at opleve Whitsunday islands.. Er der nogen der har gode tips/oplevelser/forslag? Det kunne være fedt at sejle lidt rundt – men er det meget dyrt?

Mvh Ditte

Anonym lone traveller

Planlæg det når i kommer frem… der er 1000 tilbud 🙂 (men generelt er det lidt dyrt.. ligesom alt andet i AU).

Var selv med båden Anaconda III, som ikke var så meget en “party-boat”, måske især fordi øl kostede 8 dollars og man ikke slev måtte have noget med :). Derimod kunne man scoobae på GBR, stort plus!

Anonym Anonym

Hejsa

Hvis du er til party-båd skal du helt klart tage med den der hedder “Clipper” 🙂

Anonym Anne

Jeg vil også sige, at det er meget smart at bestille det, når I kommer derned. Det kan være I møder nogen, I gerne vil på båd med eller der er gode tilbud. Jeg var afsted i juni ’08, og mig og min rejsebuddy bestilte en sampakke med Whitsundays og Fraser Island ved Beaches. Jeg synes, det var et rigtig godt selskab at rejse med, og det var virkelig luksus, at der blev lavet mad til os på båden. Det var ret dyrt, og kan gøres billigere, men prøv at tjekke lidt forskelligt ud. De fleste hostels har en masse brochurer med forskellige tilbud. Jeg kan godt finde ud af, hvad prisen var, hvis det er af interesse, men ellers kan det nok findes på nettet.
    Venlige hilsner Anne

Anonym Anne

Jeg vil også sige, at det er meget smart at bestille det, når I kommer derned. Det kan være I møder nogen, I gerne vil på båd med eller der er gode tilbud. Jeg var afsted i juni ’08, og mig og min rejsebuddy bestilte en sampakke med Whitsundays og Fraser Island ved Beaches. Jeg synes, det var et rigtig godt selskab at rejse med, og det var virkelig luksus, at der blev lavet mad til os på båden. Det var ret dyrt, og kan gøres billigere, men prøv at tjekke lidt forskelligt ud. De fleste hostels har en masse brochurer med forskellige tilbud. Jeg kan godt finde ud af, hvad prisen var, hvis det er af interesse, men ellers kan det nok findes på nettet.
    Venlige hilsner Anne

Anonym Anne

Venlige hilsner Anne
    P.S. Min mail er lowue@hotmail.com, hvis I har flere spørgsmål. Jeg planlægger selv en rejse i samme tidsrum, så det kan da være vores veje krydses.

Anonym christina

Hey Ditte
    Jeg befinder mig lig pt i Aussie, og skal faktisk paa den tur imorgen tidligt, og 3 dage frem med Apollo..
    Tror det er lidt af en party baad, men nu maa vi se. 🙂
    Men som alle andre skriver – book hernede, men i good tid da vi fx maatte vente i 4 dage for vi ku faa plads paa en ordentlig baad. Det er ikke saa dyrt igen hvis du faar lavet pakker paa vejen, gor man hos tourguiderne i byerner overlat hernede 🙂 Meget nemt og meget billigere.
    Kan da lig vende tilbage til dig senere naar turen er gennemfort. Har du flere sporgsmaal kan du altid skrive paa min mail discotanga@hotmail.com
    Vil altid gerne give raad osv hvis det er muligt self 🙂
    Mvh christina

Anonym Christina

Hey Ditte..
    Saa er vi kommet tilbage fra vores sejltur. Kan kun sige FANTASTISK!!! Vi havde musik, god mad, masser af god stemning og druk hele dagen/aften/natten for dem der ville…. Masser af gode snorkel og dykke steder, et fantastisk crew, osv. Virkelig en god tur man ikk skal gaa glip af.. God fornojelse…

Cheers Christina

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account