This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Brodd

Jeg havde forestillet mig noget sæsonarbejde, – evt. som afløser på resorts eller i restauranter, eller frugtplukker – noget i den dur..
    Tak for hjælpen 🙂

Anonym AkoustikJungleYodaHouse

Hvis du ikke allerede har været inde på denne hjemmeside, kan du finde en masse gode råd og links til at arbejde i udlandet og i afstralien.
    http://www.alott.dk/

Hav en rigtig god tur!

Anonym Benny

Hej Brodd..

Jeg er pt. i Australien, og har varet her de sidste knap 4 mdr, pa et working visa.

Det er utrolig nemt at finde arbejde hernede, der er folk der soger pa alle hostels. hvilket arbejde leder du efter?

Hvis du har andre sporgsmal kan du skrive til mig pa:
    Benny-andreasen@ofir.dk

Anonym X-time

Vest-Australien er det nemmeste sted at finde arbejde i Australien. Du kan få job når du ønsker det, og hvis du vil prøve noget andet, så siger du det bare og så har du et nyt dagen efter

Anonym Stine

Hej

Jeg har arbejdet på en bananplantage i Australien, fandt jobbet i et backpacker magasin, som jeg fandt på et hostel, her var der en masse annoncer i, og så var det bare at ringe.

Anonym Brodd

Hejsa derude..
    Jeg har fået anskaffet mig et visum til Australien så jeg kan tjene nogle penge undervejs. Men vil lige høre om der er nogle særlige hjemmesider til folk med visum hvor man kan lede efter jobs, eller om man skal ud og søge dem ved dørklokkerne? Hørte noget om et eller andet hæfte man kan få i Australien, men kan ikke rigtig huske hvad det handlede om..
    Gode råd modtages med kyshånd!

Mange tak!

Anonym Martin

er der nogen som har prøvet i Melbourne rejser derned med 2 venner i februar? 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account