This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym liiva

Haai.
    Jeg har tænkt på, bare at få mig et Working Holiday Visa, og så købe en billig billet til Sydney, og så bare tage den der fra. MEN… ved i, om det overhovdet kan lade sig gøre at få et Working Holiday Visa UDEN man køber billetten der ned af f.eks. alott, kilroy eller Jysk rejser??
    Altså kan man sige til Jysk rejser: Jeg vil gerne have hjælp til at få lavet et Working Holiday Visa, men selve rejsen der ned, finder jeg selv ud af? (For på den måde at spare lidt penge)

ps. jeg skal være i Australien i 8 mdr.

Eller skal men så have en arbejdstilladelse? (det er sikkert s*** svært at få??)

Anonym Anonym
    Anonym liiva

Hai. Der har været noget galt med denne side, så har ikke kunne komme ind og se hvad i har svaret, før i dag. Men vil helt sikkert tjekke de to hjemmesider hurtigst muligt. Mange tak 🙂

Anonym Regitze

Hejsa… Jeg ved ikke om du har anskaffet dig et Working Holiday visum. Men det kan i hvert fald anskaffes via myplanet. Tjek http://www.myplanet.dk for alle oplysningerne.

Anonym Katrine

Jeg har lige fået et Working Holiday Visa – ansøgte over ambassadens hjemmeside og dagen efter fik jeg en mail om, at jeg var blevet det tildelt.

Jeg ved ikke engang hvornår præcist jeg skal rejse endnu, og har derfor ikke bestilt billet.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account