This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym juliia

Hej jeg er en pige på 20, som super gerne vil til Australien inden jul. Min plan er at arbejde meget og selvf også rejse rundt derned. Har kigget på alott’s hjemmeside, vil helst rejse dernede med et selvskab så jeg har mulighed for at møde nye mennesker allerede fra start af..
    Mit problem er desværre at jeg ikke kan nå at spare det helt store op, udover de 5000 au dollar men skal have på kontoen. Men kan det la sig gøre at leve for det man tjener dernede eller er det for lidt?

på forhånd tak – Julie

Anonym Sussi

Hej Julie..

Jeg skal rejse med Alott og skal rejse den 12 aug eller 2 sep.
    Min veninde er her sprunget fra i sidste øjeblik så håber at møde nogle nye mennekser på de dage der er efter ankomsk på vandrehjemmet.

Jeg har ikke sparet vildt mange penge op. Jeg har de 20.000 kr der skal være på kontoen.. Men håber at kunne finde noget arbejde der nede så det hele går i 0 til jeg kommer hjem.. Men man ved jo aldrig..

// Sussi

Anonym Christian

Hej Julie

hvornår regner du med at skal Rejse…??
    måske vi kunne rejse sammen, jeg rejser som det ser ud nu. Den 28 nov.
    min rejse partner har lige sprunget fra så står virkelig og mangler en god rejse makker…

Hilsen Christian

min email er apriliarxerbedst@hotmail.com

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account