Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3527706
     none

      Jeg har netop bestilt et Working Holiday visa igennem visafirst. For at få lov til at rejse ind i landet på sådan et visum, skal man, så vidt jeg har forstået, have en konto med et eller andet beløb stående, hvis man nu ikke lige får arbejde med det samme. Har jeg ret?

      Mit spørgsmål er så, hvordan man skal dokumentere, at man har disse penge stående? og hvor mange penge drejer det sig præcist om?

      Vil gerne være sikker på at undgå problemer i lufthavnen, så håber der er nogen der kan hjælpe:)

      #3527710
       (L)

        Mener det er ca. 25.000 kr. du skal have. Jeg skulle ikke bevise noget i lufthavnen da vi ankom til Australien, men vi havde den dag vi tog afsed fra danmark fået en bankudskrift så var vi på den sikre side. Så hvis du også gør det kunne jeg ikke forestille mig at du vil havne i problemer.

        God tur:-)

        #3527745
         Trine

          Jeg tog faktisk chancen, for jeg havde slet ikke så mange penge.. men havde fået at vide at de ikke går så højt op i det.. Jeg skulle kun vise mit visum, og det var det, så tror du kan tage det helt roligt. men hvis du har pengene på kontoen, så få en kontoudskrift, det er jo klart det sikreste. God tur

          #3527746
           Trine

            Jeg tog faktisk chancen, for jeg havde slet ikke så mange penge.. men havde fået at vide at de ikke går så højt op i det.. Jeg skulle kun vise mit visum, og det var det, så tror du kan tage det helt roligt. men hvis du har pengene på kontoen, så få en kontoudskrift, det er jo klart det sikreste. God tur

            #3528203
             louise

              Jeg skulle heller ikke vise noget på det. Men vil da klart anbefale at få det gjort, hvis nu.
              Men ja. 25.000 kr og en konto udskrift eller et lille “brev” fra banken er fint. Jeg fik bare min bank til at skrive på eng. at de kunne bekræfte jeg havde de 25.000 kr stående.

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account