This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tina H

Hej.
    For at få et wh-visum, skal i have 5-6000 AUD med ind i landet, sådan at man kan se at i har lidt at leve for indtil i får et job el. lign. og til en returbillet.
    Derudover skal i have sygesikring (hvilket er omkring 6000,- for et år i Australien), flybillet derned, og så er der småtingene som vaccinationer og sådan.
    Hvis det er kan i kigge på den her hjemmeside, de hjælper ‘unge’ med working holidays. http://www.alott.dk

Mvh Tina

Anonym Miss_Sine

Hej!
    Jeg og min kaereste overvejer at tage et år til Australien med et working holiday visa! Men för vi begynder at planlaegge vil jeg vide hvad man skal have sparet op.. HVor meget kan man forvente at tjene dernede og hvor meget kan man forvente at skulle betale for at bo. Vi er ikke luksustyper, men forholdene skal väre ordenlige.
    Hvilke jobs kan anbefales dernede? Vi kunne godt tänke os at bo og arbejde nogle måneder i hhv. Sydney, Melbourne og Cairns, muligvis også Brisbane.
    Mht. frugtplukkeri, hvor meget kan man forvente at tjene på det og er det det värd?
    på forhånd tak. Mvh. Sine

Anonym HP_DK

Jeg skal også selv til Australien og arbejde næste år, så jeg har undersøgt lidt om det. Jeg mener, jeg læste et sted, at man ca. bruger 40.000 kr. ekstra ud over det man tjener, hvis man er der et helt år, hvoraf man arbejder de 6 måneder. Men det kommer selvfølgelig an på, hvor mange indenrigsflyvninger osv., man regner med at tage. En normal timeløn for backpackers ligger vist på $17-20 AUD. Frugtplukning er “bucket”-lønnet, dvs. man får penge efter, hvor mange spande, man samler. Ca. $17 AUD pr. bucket, men jeg har hørt, at det godt kan tage flere timer at samle en sammen. Håber, det hjalp lidt. 😉
    Ja, prøv Alott.dk eller denne side, der også ser rigtig god ud: http://www.travellers.com.au/

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account