Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200021 bbp-reply-position-1 odd post-3693481 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Heidi

Hej alle rejselystne 🙂

Jeg har i tankerne at tage på working holiday i Canada til efteråret i 4-5 uger, men jeg kan ikke finde et sted, hvor det kan være muligt i så kort en periode . Er der nogen herinde, som har erfaringer med lignende eller bare ved lidt om det, så modtager jeg gerne råd og vejledning .

På forhånd, tak 🙂

Mvh.
      Heidi.

Josephine

Hvad vil du gerne lave? Umiddelbart synes jeg, at visaet er dyrt (og lidt spildt), hvis du “kun” vil være der i 4-5 uger. Man kan godt lave ting som fx wwoof’ing i to uger pr. host(mener det er to uger) uden et working holiday visum. Så tjener du ingen penge, men får mad og et sted at bo 🙂

Hilsen Josephine

Caroline

Hej Josephine,

jeg vil rigtig gerne søge working holiday visum, næste gang der er “open pools” igen, men det er super forvirrende – har du forstand på hvordan det fungerer?

Kh Caroline

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account